Cracow

6:53 PM

Wraz z początkiem września wracam do was z powrotem! Zdecydowałam się jednak na powrót tutaj, tylko trochę późno i to wtedy kiedy czas ma swoje granice. Przynajmniej mam świadomość, że nie spędzaliście wakacje w internecie czytając moje notki. Zaczęła się szkoła, a ja rozpoczęłam naukę w liceum. Nie chcę jednak przynudzać, bo intencje notki są całkiem inne, chociaż jakoś organizacji mi sporo brakuje, a notkę tworzyłam tydzień!
Od Krakowa mieszkam ponad godzinkę jazdy, ale dopiero teraz odwiedziłam to miasto po raz pierwszy. Żałuję, że dopiero teraz, ponieważ jestem nim oczarowana. Jest to chyba jedyne miejsce w Polsce, które tak mnie zafascynowało. Szczerze mówiąc zawsze preferowałam duże miasta, gdzie coś się dzieje. Ponadto Kraków jest bardzo chętnie odwiedzany przez turystów z zagranicy, co jeszcze bardziej mnie cieszy, bo również wolę przebywać w miejscach, gdzie jest możliwość spotkania osób z różnych zakątków świata. Na pewno nie raz jeszcze tam pojadę. Nie miałam wcześniej pojęcia, że praktycznie pod ręką mam aż tak atrakcyjne miejsce.



  








You Might Also Like

10 comments

  1. Piękne zdjęcia:) Zakochałam się w Krakowie od pierwszego wejrzenia!

    nakrancumarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kraków to dla mnie najpiękniejsze miejsce w Polsce, wraz z Sandomierzem :) szkoda że tu i tu byłam tylko raz :(

    ReplyDelete
  3. Kraków to bardzo klimatyczne miasto, piękne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  4. Kraków piękne miasto <3

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    ReplyDelete
  5. ostatni raz w Krakowie byłam rok temu na wakacjach, niestety w tym roku zabrakło czasu :( szkoda...
    świetnie zdjęcia :)

    ReplyDelete
  6. Cudowny i praktyczny blog! Zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/ <3

    ReplyDelete

Dziękuję | Thank You | Danke | Merci | Gracias | спасибо

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe