Co warto kupić na promocji -49% w Rossmanie?

2:50 PM


Uwielbiam wszelkie kosmetyki, a gdy widzę ich pełno na półkach świat na chwilę przestaje istnieć. W drogerii mogłabym przesiadywać sporą część mojego czasu. Lubię czasem pokombinować coś z makijażem i wypróbować jakieś ciekawe kosmetyki.
Taka promocja w Rossmanie organizowana jest dwa razy w roku. Post na jej temat wpada z małym poślizgiem, ponieważ pierwszy tydzień dobiegł już końca. Mimo wszystko zdecydowałam się dodać taką notkę, ponieważ chcę podzielić się z wami kosmetykami wartymi polecenia, które aktualnie możemy kupić za połowę ceny, więc może skorzystacie.


PODKŁAD MAYBELLINE SUPERSTAY BETTER SKIN - obecnie mój numer jeden wśród podkładów. Nigdy dwukrotnie nie kupiłam takiego samego, ale przy tym kosmetyku zrobię wyjątek. Sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Świetnie kryje, dzięki czemu korektor pod oczy jest dla mnie zbędny. Nie zauważyłam w nim żadnych wad, jest po prostu idealny dla mojej cery. Tym razem może zdecyduje się na jakiś ciemniejszy odcień.


CIEŃ DO POWIEK BELL VELVET - długo leżał nieużytkowany, a ostatnio bardzo go pokochałam. Uwielbiam używać go do rozświetlania kącików oka przy codziennym makijażu. Nie jestem pewna, czy jest jeszcze w sprzedaży i będę gorączkowo go poszukiwać. Na chwilę obecną nie wyobrażam sobie żeby mogło go zabraknąć w mojej kosmetyczce.


EYELINER EVELINE & KOHL MISS SPORTY - Eyeliner to jeden z najlepszych jaki używałam. Pędzelkiem bardzo wygodnie się operuje, a sam kosmetyk nie osypuje ani nie rozmazuje się. Kohl z Miss Sporty to zdecydowanie mój ulubiony. Wcześniej żaden kosmetyk się tak nie sprawdził, a ten kohl jest dość miękki, posiada głęboki czarny kolor, a co najważniejsze daje cudowny efekt.


MASCARA BOURJOIS VOLUME GLAMOUR & MASCARA MAX FACTOR 2000 CALORIE - z tuszami do rzęs zawsze miałam największy problem bo mało który naprawdę spełniał moje oczekiwania. Maskara Max Factor gości w mojej kosmetyczce już drugi, a może i trzeci raz, a jestem z niej bardzo zadowolona. Do Bourjois miałam uprzedzenia i na początku mieszałam ten tusz z innymi, które były pod ręką, a obecnie go uwielbiam i chętnie zakupię jeszcze raz.


LAKIERY DO PAZNOKCI SALLY HANSEN - rewelacja, co mogę o nich więcej powiedzieć. Nie zastąpiłabym ich żadną inną marką. Wygodnie się maluje, nie musimy długo czekać na wyschnięcie, a przede wszystkim są bardzo trwałe.


SZMINKI EVELINE AQUA PLATINUM - szminka tej marki była moim pierwszym zakupem i jak widać nie ostatnim. Polecam je jak najbardziej, ponieważ są bardzo trwałe i po pomalowaniu usta są nawilżone, co daje nam cudowny efekt. 

Te kosmetyki naprawdę są godne polecenia, ale z okazji takie promocji chętnie wypróbuję nowe produkty, które może załapią się kolejnym razem na listę wartych użytkowania. Zakupiłyście już jakieś ciekawostki na promocji?

You Might Also Like

9 comments

  1. Zrobiłaś naprawdę świetne zakupy,
    osobiście mam podkład match perfect i jestem zadowolona, jednak mimo wszystko bardzo ciekawi mnie ten better skin o który słyszałam już dużo pozytywnych opinii.

    Dziękuję za miły komentarz u mnie, w wolnej chwili zapraszam ponownie ; ♥KLIK♥ <a

    ReplyDelete
  2. Piękne kolory szminek!:)

    zapraszam do siebie
    marthellye.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja kiedyś polowałam na promocję, teraz poluję w internecie w drogeriach internetowych. Można tam dostać perełki za tanszą cenę, oryginalne i co najważniejsze widać że nikt tego wcześniej nie dotykał, nie otwierał. Jak mam stać w przykładowym Rossmanie i próbować dopchać się do półki.. nie chce mi się. Nie mam miejsca żeby zobaczyć, przeczytać obejrzeć jak coś wygląda. Chyba ze faktycznie idę po jedna rzecz, wiem jaka i szybko łapię ją z połki i uciekam do kasy. Ale jak wiadomo w takie dni ceny produktów są o wiele wyższe i ta promocja -49% to tak naprawdę -15% ..

    ReplyDelete
  4. Jakie świetne zdobycze, uwielbiam takie promocje!:))

    ReplyDelete
  5. Jeszcze nic nie upolowala ma z nowej promocji ale chętnie wzbogacilabym kosmetyczkę o nowy lakier Sally Hansen, są świetne! :) O pokładzie z Maybelline muszę przyznać, że nie słyszałam ;)

    ReplyDelete
  6. ja dziś kupiłam puder z Rimmela mój faworyt :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    ReplyDelete
  7. Także uwielbiam kosmetyki ! :) super zakupy, podkład Meybelline mam i jestem zadowolona :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Godne polecenia i czekamy na więcej :)

    ReplyDelete

Dziękuję | Thank You | Danke | Merci | Gracias | спасибо

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe