2015 Favourites

6:52 PM


Powoli rok dobiega końca a blogosferę opanują posty na temat podsumowania i planów na kolejny. Te historie już trochę się przejadły, a po co dzielić się postanowieniami, których i tak w większości nawet nie postaramy się spełniać. Jeżeli chcesz zmian wprowadzaj je od dziś, a nie jutra, kolejnego miesiąca, albo nowego roku. W dzisiejszym poście podzielę się z wami moimi ulubieńcami 2015 roku, nie tylko kosmetycznymi!

Nivea matujący krem nawilżający na dzień
Moja szuflada jest pełna i kosmetyków nie brakuje. Krem, który stał się moim ulubieńcem otrzymałam. Zazwyczaj traktuję go jako baza pod makijaż. Sprawdza się idealnie, ponieważ szybko się wchłania i nie pozostawia mojej cery tłustej. Jest bardzo wydajny, ponieważ jego konsystencja pozwala używać najmniejszej ilości do pokrycia skóry twarzy.

Bronzer Avon
Obecnie posiadam dwa, a w tym roku jakoś szczególnie je pokochałam. Kim Kardashian zapoczątkowała modę na konturowanie twarzy i teraz oglądając na youtube filmiki makijażowe na każdym widziałam to samo. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona ze względu na czas jaki może mi to zająć, a rano liczy się dla mnie każda minuta. Kiedy jednak wypróbowałam metodę i trochę się wprawiłam teraz wykonuję tę czynność przy każdym makijażu, ponieważ daje rewelacyjny efekt i wbrew pozorom jego wykonanie jest błyskawiczne.

Eveline Aqua Platinum
W tym roku zakupiłam moje pierwsze szminki właśnie z Eveline i pokochałam je od pierwszego użycia. Zawsze marzyłam o idealnej czerwonej i wreszcie udało mi się ją kupić. Potem kiedy tylko pojawiałam się w drogerii poszukiwałam innych kolorów. Powoli uzupełniam swoją kolekcję. Pokochałam Eveline, ponieważ szminka nawilża usta, co sprawia mi wygodę w jej użytkowaniu. Nie cierpię kiedy usta się kleją. Ponadto trzyma się na ustach przez dosyć długi czas.


Sztuczne rzęsy
Zakupiłam je już dosyć dawno, ale zawsze brakowało mi czasu aby je sobie doklejać. W końcu pewnego razu mając więcej czasu postanowiłam z nimi powalczyć i udało mi się je założyć. Efektem nie mogłam się nacieszyć i na większe okazje z chęcią z nich korzystam. Brakuje mi jednak jeszcze wprawy w ich zakładaniu i raczej na co dzień zostawiam je w szufladzie.

Wazelina/Olejek Rycynowy
Zapragnęłam zadbać o moje rzęsy i nieco je wydłużyć. Po długich poszukiwaniach zakupiłam jedną odżywkę, ale uznałam, że to nie jest to i teraz służy mi jako baza pod tusz, gdzie sprawdza się idealnie. Po spędzonym czasie na youtube natknęłam się na kobietę z cudownymi, a co najważniejsze naturalnymi rzęsami! Nie mogłam uwierzyć, że nie są sztuczne. Na kanale znalazłam naturalne odżywki jakimi były olejek rycynowy i wazelina. Pomimo, że nie dają u mnie efektu spektakularnego to jestem zadowolona z użytkowania, ponieważ widzę różnicę, po pomalowaniu rzęs.

Paznokcie Hybrydowe/Żelowe
Po raz pierwszy w czerwcu poszłam zrobić sobie paznokcie hybrydowe. Od tego czasu przewijały się także żele. Od tego momentu regularnie co 4 tygodnie chodzę robić sobie pazurki. Jestem zakochana w tej metodzie, ponieważ raz w miesiącu stylistka przez godzinę zajmuje się tym, na co sama nie miałabym w domu czasu i cierpliwości, a ponadto zyskuję także zawsze jakieś zdobienie. Jest to mega wygoda, ponieważ nie muszę co tydzień spędzać kilku godzin na malowaniu paznokci, z czego i tak efekt końcowy zawsze budził we mnie coraz większe zdenerwowanie.


Sarocha, Kaushal, Farah | Youtuberzy
Youtuberzy, a raczej youtuberki w wielkiej mierze zawładnęły moim wolnym czasem. Zawsze lubiłam oglądać urządzone mieszkanka, pomysły na makijaże, ulubieńców itd., ale ciągle brakowało mi odpowiednich ludzi, którzy potrafili to przekazać. Ostatnio natknęłam się na wiele kanałów na youtube, które od razu zasubskrybowałam. Trzy wymienione powyżej to niewielka część kanałów, które obecnie gorączkowo oglądam.

Wspaniałe stulecie
Kto ogląda to wie, kto nie ogląda to być może coś o tym słyszał. Słynną turecką telenowelę zaczęłam oglądać w wakacje. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam serial na ekranie telewizora powiedziałam sobie co za beznadzieja jak można to oglądać, ale wystarczyły dwa dni spędzone u babci, aby wciagnąć mnie w to na dobre. Obecnie jest to mój ulubiony serial i dostrzegłam, że wnosi dużo więcej niż nasze polskie telenowele.

Muzyka
Nigdy nie umiem wybrać, ponieważ w ciągu roku pojawia się zazwyczaj zbyt wiele ulubionych przebojów. Wybrałam jednak kilka piosenek, których słuchałam najczęściej. Zazwyczaj większość z nich pojawiała się w radiu, ponieważ tak najbardziej lubię poszukiwać dobrych kawałków, a gdy tylko wpadną mi w ucho od razu lądują na moim spotify.



2015 best nine on instagram
Na koniec moje best nine z instagramu. Obecnie na moim profilu nie znajduję się zbyt wiele zdjęć, ale lubię kiedy wszystko do siebie pasuje, więc porządki od czasu do czasu się zdarzały.

Chętnie przeczytam jak wyglądali Wasi ulubieńcy roku 2015! Tymczasem przeskoczywszy święta chcę Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku, siły na spełnianie Waszych marzeń i wytrwałości w postanowieniach.

You Might Also Like

6 comments

  1. Świetne szminki! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/baby-blue-dress.html#comment-form

    ReplyDelete
  2. Fajnie podsumowałaś te ulubione rzeczy , tych szminek nigdy nie używałam , a mają piękne kolorki ,najbardziej podoba mi się ta baby pink pomadka :)

    rasberrrt.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fajne kolory paznokci :D niech rok 2016 powiedzie sie jeszcze lepiej :* !
    sensiblees.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękne kolory mają pomadki z Eveline! Też kiedy pierwszy raz zobaczyłam Wspaniałe stulecie pomyślałam że to jaka beznadzieja i w dodatku historyczny serial. Chociaż nie jestem na bieżąco w odcinkach, to czasami lubię sobie pooglądać :)
    Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku!
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. genialni ulubieńcy ;)

    Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w 2016 ! :)

    ReplyDelete
  6. Świetna kolekcja szminek! Musiałabym się w jakąś z nich zaopatrzyć ;) <3

    ReplyDelete

Dziękuję | Thank You | Danke | Merci | Gracias | спасибо

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe