How to dress like: Kendall Jenner

12:53 PM


"Z kamerą u Kardashianów" to moje ulubione reality show, a dziewczyny bardzo przypadły mi do gustu. Nigdy jakoś nie potrafiłam przekonać się do Kendall Jenner. Obecnie robi wielką karierę w świecie modelingu, a dla mnie i tak zawsze była szarą myszką, ukrytą gdzieś za osobowością sióstr.
Po jakimś czasie, kiedy w serialu w ogóle Kendall nie widywałam, doznałam szoku. Dziewczyna wydoroślała, a moją uwagę zdecydowanie przykuł jej styl. Uwielbiam w jaki sposób łączy ze sobą ubrania. Jej outifty są tak banalne, ale na mnie wywierają ogromne wrażenie.

Stonowane kolory


Najważniejszym elementem w jej wszystkich stylizacjach są stonowane kolory. Zazwyczaj wybiera ona ubrania z garderoby basic, co daje jej podstawę do stworzenia czegoś niezwykłego. Nawet kiedy modelka zakłada ciuchy w kolorach pochodnych to i tak są one bardzo wyważone.  

Denim


Najpopularniejszy materiał noszony przez wszystkich. Częściej zakładany w casualowych stylizacjach, zapewniając sobie przy okazji wygodę. Nie zawsze kojarzy się jednak z stylowym outfitem. Kendall denim zakłada w postaci spodni jak i bluzek. Nawet w jeansie wygląda elegancko i modnie. Najczęściej jednak możemy zauważyć u niej fason spodni 7/8. Modelka często zakłada także crop topy, nie tylko w codziennych stylizacjach.

 Minimalizm



Na wielkich galach i przyjęciach dziewczyna także zachowuje minimalizm. Przy pięknych kreacjach stawia na makijaż podkreślający jej urodę i niezbyt wyszukane fryzury. 

 Delikatny makeup


U gwiazd delikatny makeup można definiować na różne sposoby. Kendall zazwyczaj podkreśla oczy używając do tego odcieni brązów. Kiedy stawia na usta jej makijaż staje się jeszcze bardziej nude. Jak i w strojach tak i w makijażu modelka stawia na prostotę.

Jak oceniacie styl Kendall?


You Might Also Like

2 comments

  1. Uwielbiam jej styl. Najmniej gwiazdorzy, a najwięcej robi. Doceniam ją za to, że na chwilę usunęła się w kąt, by potem osobiście zapracować na swój sukces.
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam cała rodzinę Kardashian , kiedyś nie lubiłam za bardzo Kendall ,ale to się zmieniło i wszystkich lubię tak samo haha .A kendall styl ma bardzo dziewczęcy i minimalistyczny , niektóre stylizacje bym sama ubrała *.*
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    rasberrrt.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję | Thank You | Danke | Merci | Gracias | спасибо

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe