LOVES OF DECEMBER

3:06 PM

Grudniowi ulubieńcy będą bardziej zimowymi ulubieńcami. Tylko ten jeden jedyny miesiąc najbardziej kojarzy mi się z zimą i tworzy wspaniały nastrój. Nie potrzebuję śniegu, żeby to poczuć. Wystarczy mi usiąść w przytulnym zaciszu domu późnym popołudniem i spojrzeć za okno.
6 grudnia, czyli mikołajki. Ten dzień spowodował, że wybrałam taki temat postu, ponieważ jest bardziej klimatycznie. Zapraszam na zestawienie moich zimowych ulubieńców.

Filmy
Kultowy Kevin zawsze jest gorączkowo przeze mnie oglądany pomimo, że jego przygody znam już niemal na pamięć to w ostateczności i tak koniecznie muszę obejrzeć go co roku. Lubię obejrzeć także, nadal poruszając się w tematyce świątecznej, "Wesołych Świąt", czy "Święta Last Minute".

Muzyka
Choć na mojej playliście nigdy w okresie świąt, żadne tradycyjne piosenki się nie znajdują, to kiedy słyszę w radiu "Last Christmas" lub "All I want for Christmas is you" nigdy nie waham się nad zmianą stacji.


Dekoracje
Na nic innego nie czekam bardziej niż na dekoracje. Nie wieszam ich już wraz z pierwszym grudnia, bo u mnie pojawiają się one na krótko przed świętami. W przeciwnym razie cała aura już dawno by mi się przejadła. W swoim kąciku nie potrzebuję mnóstwa poustawianych figurek, czy choinki wystarczą mi jedynie lampki i świeczki.

SPA
Latem bardziej dbamy o siebie, bo więcej odsłaniamy. Mimo wszystko dbać o siebie powinnyśmy przez cały rok. Zima to także jakaś szczególnie ważna dla mnie pora. Zarezerwowanie wieczoru dla własnej pielęgnacji uszczęśliwia mnie najbardziej. Mimo, że chodzę w długich spodniach i pełnych butach i tak staram się aby moje nogi były gładkie, a paznokcie mimo wszystko pomalowane. Uwielbiam przesiadywać w łazience, która często przypomina saunę wykonując masaże i nakładając maseczki.


Fale loki i zdecydowanie nie koki
Zimą zdecydowanie bardziej skłaniam się w stronę rozpuszczonych włosów i spinam je rzadziej niż
latem. I chociaż czapki noszę rzadko, to chyba i tak są jednym powodów takiej fryzury. W tym okresie wolę postawić na delikatne fale, które zazwyczaj wykonuję prostownicą. Jest to dla mnie najwygodniejszy sposób, a moja prostownica Remington sprawdza się w swojej roli idealnie, nie tylko prostując moje kosmyki.

Jedzenie
Oczywiście nie można pominąć czegokolwiek z dziedziny żywienia. Wizytówką tej pory roku jest u mnie jak najbardziej kubek gorącego napoju, obojętnie czy jest to kawa czy herbata i ciasteczka świąteczne. Prócz własnoręcznego ich pieczenia nie mogę nie spróbować ciasteczek korzennych, które są dostępne w każdym markecie.

Ciepłe ubrania
Uwielbiam gdy towarzyszą mi swetry, a szczególnie w zimowe dni, gdy są dla mnie bardzo zbawienne. Do tej pory w mojej szafie znajdowała się ich znikoma ilość, ale z czasem na szczęście stworzyłam ich mini kolekcję. Choć nigdy nie odważyłabym się pokazać w grubych frotowych skarpetkach, albo innych dość długich w zabawne wzorki, tak w grudniu biegam w nich po domu na okrągło. Z reszty zimowych akcesoriów koniecznością są szaliki, które czasem traktuję i jako czapkę.

BRĄZOWY SWETR - UNKNOWN | LILIOWY SWETR - C&A

Kosmetyki
Najlepszą biżuterią w zimę stały się dla mnie szminki. Mam pewność, że nie zaplączą się w jakiś szal i już ich nie odzyskam. Aby było bardziej świątecznie oprócz różnych kolorów, w ten czas zdecydowanie najbardziej wpasuje się na naszych ustach czerwień.

Czasopisma
W takie wieczory nie pozostaje nic innego jak tylko usiąść z ulubioną książką, czy czasopismem. Niestety czas nie pozwala mi na tyle i wiem, że zaczynając jakąś książkę nie miałabym okazji jej dokończyć, więc chętniej sięgam po magazyny.

ŚWIECZKA - IKEA | KORALIKI - UNKNOWN

Jestem ciekawa jak wygląda wasza lista ulubieńców grudnia/zimy?

You Might Also Like

2 comments

  1. Ciepłe ubrania, napoje i śnieg ;)

    ReplyDelete
  2. Spacer na jarmarku, gorąca kawka lub herbata typu grzaniec, świąteczne ciasteczka, oj tak i do tego filmu "Last minute" nie może zabraknąć :)

    ReplyDelete

Dziękuję | Thank You | Danke | Merci | Gracias | спасибо

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe