SPRING MUST HAVE | BLOG ROKU

5:47 PM

Blog Roku to totalne zaskoczenie, ponieważ zgłosiłam się do tego konkursu w przedostatnim dniu, całkiem spontanicznie. Od rozpoczęcia mojej przygody tutaj miałam wiele wzlotów i upadków, a także nie raz startowałam w Blog Roku. Tym razem postanowiłam spróbować znowu. Smsy możecie wysyłać o treści F11544, na numer 7124. Odbiegając jednak od pobocznego tematu postu, uważam że to świetny czas na stworzenie Must Have na wiosnę. Początkowo w planie miałam tylko kilka rzeczy, ale dłużej się nad tym zastanawiając i przeglądając asortyment sklepów zauważyłam jednak, że prócz bluzki, czy swetra, które nie są przymusem znalazło się kilka rzeczy, które muszą znaleźć się w mojej szafie.


Czarne spodnie - należą do działu Basic i każda kobieta powinna je mieć w swojej szafie. Podczas ostatnich porządków zabrakło takich w mojej szafie i koniecznie muszę je zakupić, ponieważ już odczuwam ich brak.
Sukienka - nigdy nie przepadałam za sukienkami, ale powoli się do nich przekonuję. Nie wiem czym tak zafascynował mnie ten fason i wzór, ale koniecznie musi zagościć w mojej szafie, ponieważ mam już na nią kilka świetnych pomysłów i z pewnością wykorzystam ją, kiedy dni będą już coraz cieplejsze.
Bomberka - spostrzegłam ją pierwszy raz w Stradivariusie i od tej pory cały czas mnie kusi. Zastanawiałam się nad kolorami i pomimo tak szerokiej gamy najbardziej urzekł mnie różowy.
Slip on - kiedy rozpoczął się szał na te buty nie spodziewałam się, że znajdą się na mojej liście must have, ale stwierdziłam, że są bardzo uniwersalne i bardzo przydadzą się w garderobie.
Adidas Stan Smith - początkowo bardziej wahałam się nad butami superstar, ponieważ idealnie wyglądają w każdej stylizacji, ale przez ich natłok na ulicach bardziej zakochałam się w modelu Stan Smith.
Bransoletka Cartier - przez przypadek natknęłam się na nie w internecie i od razu trafiły do mojego Must Have. Bransoletka jest bardzo minimalistyczna i uważam, że jest cudownym dodatkiem do stylizacji.
Pierścionek - przeglądając moją biżuterię zauważyłam pewne braki, jakoś nie potrafię znaleźć nic dla siebie, a uwielbiam biżuterię na palcach.
Łańcuszek - ostatnio na profilu instagramowym spostrzegłam cudowny wisiorek z imieniem po arabsku i koniecznie muszę sobie taki zamówić. Taki wisiorek wygląda przecudownie i nie jest tak przereklamowany jak celebrytki.
Daniel Wellington, Calvin Klein zegarek - posiadam dwa zegarki, ale w wersji bardziej casualowo-sportowej przez co zdecydowałam się na jakiś bardziej elegancki zegarek, ale obecnie zastanawiam się jeszcze nad poszczególnymi fasonami.

Jak wygląda Wasza lista must have na wiosnę?

You Might Also Like

2 comments

  1. Identyczna sukienka i biały zegarek to u mnie numer jeden! :)

    ReplyDelete
  2. Najbardziej podobają mi się te czarne spodnie. :-) Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Dziękuję | Thank You | Danke | Merci | Gracias | спасибо

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe